Skoro tu jesteś, to pewnie potrzebujesz pomocy...
Jak się z nami skontaktować?
Coś nie jest dla Ciebie jasne? Masz wątpliwości co do produktu, chcesz się z kimś skonsultować, wypytać o rzeczy, których nie napisaliśmy na stronie albo po prostu pogadać o maszynach i ich możliwościach? Nie wahaj się i zadzwoń do nas lub napisz, a my chętnie pomożemy, odpowiemy na pytania i doradzimy, utwierdzając Cię w dobrej decyzji lub odwodząc od podjęcia złej!
Kontakt z nami jest bardzo łatwy. Numer telefonu masz poniżej, adres mailowy też.
Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 16:00, w tych samych godzinach odpisujemy też na maile. Z tych dwóch metod polecamy jednak kontakt telefoniczny - jest szybszy, a do tego pozwala nam szybko zadać kilka kluczowych pytań i lepiej określić Twoje potrzeby, a co za tym idzie, dużo efektywniej Ci pomóc!
Zadzwoń do nas: +48 667 550 201
Napisz do nas: sklep@galerialucznik.pl
Jak złożyć zamówienie?
Przez stronę internetową
Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie powinni logować się na swoje indywidualne konto przy każdych kolejnych zakupach. Po co? Z kilku powodów. Posiadanie konta w naszym sklepie pozwala Ci wziąć udział w naszym programie lojalnościowym, ale też sprawia, że nie musisz za każdym razem podawać wszystkich swoich danych do wysyłki - a to na pewno duże ułatwienie! Całą historię swoich zakupów widzisz też w jednym miejscu, a dzięki dostępnemu Panelowi Klienta (dostępnemu po kliknięciu w "Twoje konto") możesz w razie czego łatwo zwrócić nietrafiony zakup lub zareklamować produkt.
Jako nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe. Rejestracja i założenie konta nie są oczywiście wymagane, ale są polecane.
Telefonicznie
Dzwoniąc, możesz nam podać nazwę swojego konta (login) jeśli takowe posiadasz, a my przypiszemy do niego Twój zakup, dzięki czemu uzyskasz wszystkie benefity jakie daje Ci posiadanie konta w naszym sklepie. Dlatego dobrym pomysłem jest założyć konto zanim jeszcze do nas zadzwonisz - choć zamówienie złożone telefonicznie też możemy później "przerobić" na pełnowartościowe konto na Twoje życzenie!