Skoro tu jesteś, to pewnie potrzebujesz pomocy...
Zacznijmy od tego, jak się z nami skontaktować
Coś nie jest dla Ciebie jasne? Masz wątpliwości co do produktu, chcesz się z kimś skonsultować, wypytać o rzeczy których nie napisaliśmy na stronie albo po prostu pogadać o maszynach i ich możliwościach? Nie wahaj się i zadzwoń do nas lub napisz, a my chętnie pomożemy, odpowiemy na pytania i doradzimy, utwierdzając Cię w dobrej decyzji lub odwodząc od podjęcia złej!
Kontakt z nami jest bardzo łatwy. Numer telefonu masz poniżej, adres mailowy też.
Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00, w tych samych godzinach odpisujemy też na maile. Z tych dwóch metod polecamy jednak kontakt telefoniczny - jest szybszy, a do tego pozwala nam szybko zadać kilka kluczowych pytań i lepiej określić Twoje potrzeby, a co za tym idzie, dużo efektywniej Ci pomóc!
A teraz kilka słów o składaniu zamówień
Przede wszystkim - przez stronę internetową
Zapłacić możesz przy odbiorze (czyli: za pobraniem) lub z góry, klasycznym przelewem bankowym lub z użyciem jednej z wielu dostępnych u nas form płatności elektronicznej.
Jeśli jednak pośpieszysz się i złożysz zamówienie bez rejestracji, nic straconego - zadzwoń do nas, a my po krótkiej weryfikacji "przerobimy" Twoje pojedyncze zamówienie na w pełni funkcjonalne konto Klienta. Warto!
Oczywiście możesz też do nas zadzwonić!
Czasem tak jest lepiej, zwłaszcza, gdy nie do końca wiesz czego potrzebujesz albo chcesz przed zakupem jeszcze się skonsultować. Telefony odbieramy od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.
Dzwoniąc, możesz nam podać nazwę swojego konta jeśli takowe posiadasz, a my przypiszemy do niego Twój zakup, dzięki czemu uzyskasz wszystkie benefity jakie daje Ci posiadanie konta w naszym sklepie. Dlatego dobrym pomysłem jest założyć konto zanim jeszcze do nas zadzwonisz - choć zamówienie złożone telefonicznie też możemy później "przerobić" na pełnowartościowe konto na Twoje życzenie!
A co z zamówieniami składanymi przez e-mail?
No i tu jest mały problem. Niestety, nie możemy przyjąć takiego zamówienia. Związane jest to z ochroną danych osobowych - składając zamówienie musisz bowiem wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby jego realizacji, a to możesz zrobić tylko przez stronę lub telefonicznie.