Program lojalnościowy Galerii Łucznik
Nasz program lojalnościowy sprawia, że zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne. Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów, wystawione opinie oraz za zapisanie się do newslettera. Od Ciebie zależy na co przeznaczysz swoje zebrane punkty.
Robiąc zakupy otrzymujesz punkty
Docenimy każdą Twoją aktywność w sklepie. Każdy zakup w naszym sklepie premiowany jest punktami w Programie Lojalnościowym. Za każe wydane 100 zł otrzymasz 10 punkt.
Wystawiaj opinie o produktach
Za każdą zaakceptowaną przez obsługę sklepu opinię o produkcie dostaniesz 5 punków, a za ocenę dodatkowy 1 punkt. Możesz zaopiniować dowolną ilość zakupionych przez Ciebie produktów.
Zapisz się do naszego newslettera
Punkty otrzymują również zarejestrowani klienci, którzy zapiszą się do naszego newslettera. Za zapis do newslettera dostaniesz 10 punktów. dzięki niemu otrzymasz informacje o promocjach, nowościach i innych akcjach w naszym sklepie na swój e-mail.
Ile mam punktów?
Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji „Program lojalnościowy” zobaczysz ile masz punktów.
Jak kupić produkty za punkty?
Zaloguj się do sklepu oraz wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty. Kliknij w poniższy link aby sprawdzić wszystkie produkty które są dostępne za punkty w naszym sklepie.
Dodaj do koszyka inne produkty i złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie. Uwaga — nie ma możliwości zrealizowania zamówienia na same produkty kupowane wyłącznie za punkty. Wszystkie produkty dostępne za punkty znajdziesz tutaj.
Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których zakup wystarczy Ci zebranych punktów.
Kiedy zostaną mi przyznane punkty za zakupy?
Punkty będą do Twojej dyspozycji po 35 dniach od dnia wysłania zamówienia. Pamiętaj, że punkty przyznane za zamówienie możesz wykorzystać z dowolnym kolejnym zamówieniem - ale nigdy z tym samym, za które zostały przyznane.
W programie lojalnościowym uczestniczyć mogą tylko klienci detaliczni będący Konsumentami. W przypadku uzasadnionego podejrzenia nadużyć w programie ze strony klienta (np. dodawanie opinii do produktów, które nie zostały zakupione za pośrednictwem strony www.galerialucznik.pl) zastrzegamy sobie prawo do skorygowania salda punktów klienta, wykluczenia klienta z programu lojalnościowego lub zablokowania konta klienta.
Masz więcej pytań lub problemy z zakupami za punkty?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Pon - PT
8:00 - 17:00
sklep@galerialucznik.pl
+48 71 32 73 140
+48 71 32 73 138
+48 667 550 201