Najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie przez stronę WWW
Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie Galerii Łucznik?
Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie powinni logować się na swoje indywidualne konto przy każdych kolejnych zakupach. Po co? Z kilku powodów. Posiadanie konta w naszym sklepie pozwala Ci wziąć udział w naszym programie lojalnościowym, ale też sprawia, że nie musisz za każdym razem podawać wszystkich swoich danych do wysyłki - a to na pewno duże ułatwienie!
Całą historię swoich zakupów widzisz też w jednym miejscu, a dzięki dostępnemu Panelowi Klienta możesz w razie czego łatwo zwrócić nietrafiony zakup lub zareklamować produkt.
Jako nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe. Rejestracja i założenie konta nie są oczywiście wymagane, ale są polecane.
Zamówienie telefonicznie
Dostępność produktów
Jeśli produkt, który Cię interesuje, jest w tej chwili niedostępny, wpisz w odpowiednie pole swój e- mail i kliknij przycisk „Powiadom o dostępności”. Kiedy tylko produkt ponownie pojawi się w sprzedaży online, powiadomimy Cię o tym mailowo.
Dostałaś/eś powiadomienie o dostępności, a produkt nie ma na stronie?
Najprawdopodobniej ten produkt cieszy się bardzo dużą popularnością i ktoś już go wykupił. Niestety zapisanie się do powiadomienia o dostępności nie oznacza rezerwacji produktu. Jeśli interesujący Cię produkt jest niedostępny online, spróbuj skontaktować się z naszym sklepem stacjonarnym i zapytać o dostępność na miejscu. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Czym jest przedsprzedaż produktów (preorder)?
Produkty pojawiające się w przedsprzedaży to najczęściej nowości, które można kupić z atrakcyjnym rabatem, jeszcze zanim trafią do naszego magazynu i regularnej sprzedaży. Zamówienia z takimi produktami realizujemy w pierwszej kolejności po przyjęciu dostawy. Dzięki temu korzystający z oferty przedsprzedaży mogą cieszyć się nowymi, tańszymi produktami na długo przed innymi klientami.
Czym jest program lojalnościowy Galerii Łucznik?
Nasz program lojalnościowy sprawia, że zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne. Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów, wystawione opinie oraz za zapisanie się do newsletteru. Więcej o programie lojalnościowym dowiesz się tutaj.
Gdzie mogę sprawdzić liczbę swoich punktów?
Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji „Program lojalnościowy” zobaczysz ile masz punktów.
Jak kupić produkt za punkty?
Zaloguj się do sklepu, a następnie wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty. Kliknij przycisk „Kup za punkty”, który znajduje się pod ceną towaru. Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których kupienie masz wystarczającą liczbę zebranych punktów.
Dodaj do koszyka inne produkty i złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie. Uwaga — nie ma możliwości zrealizowania zamówienia na same produkty kupowane wyłącznie za punkty. Wszystkie produkty dostępne za punkty znajdziesz tutaj.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
W tej chwili nie ma możliwości zrealizowania zamówienia z odbiorem osobistym. Jeśli zależy Ci na konkretnym produkcie lub zestawie produktów, skontaktuj się z obsługą naszego sklepu stacjonarnego, zapytaj o jego dostępność na miejscu i możliwość zarezerwowania do czasu Twojego przybycia. Dane kontaktowe oraz mapkę znajdziesz tutaj.
Jak mogę opłacić zamówienie, którego nie opłaciłem od razu?
Jeśli z jakiegoś powodu nie udało Cię dokonać płatności za zamówienie, to możesz to zrobić na trzy sposoby:
- Zalogować się na swoje konto i w sekcji „Zamówienia i dostępne środki” odnajdź swoje zamówienie, a następnie kliknij przycisk „Zapłać (spróbuj ponownie)”.
- Poczekać na nasz e-mail z prośbą o wpłatę.
- Zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta i poproś o ponowne przesłanie e-maila z linkiem do płatności.
Zanim skontaktujesz się z naszym BOK i zgłosisz brak maila z linkiem do płatności, koniecznie sprawdź folder SPAM. Jeśli zajdziesz tam naszą wiadomość, to wato dodać nas do listy zaufanych / bezpiecznych nadawców – w ten sposób unikniesz podobnych problemów w przyszłości.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia masz 7 dni. Liczy się data zaksięgowania środków na naszym koncie (nie akcentujemy potwierdzeń wysyłanych na mailem). Po 7 dniach zamówienie zostanie anulowane, a produkty z Twojego zamówienia ponownie trafią do sprzedaży. Dlatego zachęcamy do korzystania z szybkich płatności.
Jak mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować swoje zamówienie, dopóki nie zmieni swojego statusu na „pakowane”. Jeśli nie wiesz, jaki jest status Twojego zamówienia, to zaloguj się na swoje konto i sprawdź w sekcji „Zamówienia i dostępne środki”. Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, o jego statusie poinformujemy Cię mailowo. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę zwrócić produkt?
Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy, to tak, jakbyś nigdy nie dokonał zakupu. Na dokonanie zwrotu masz 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego przez Ciebie towaru. Nie musisz nam podawać przyczyny zwrotu. Ty odsyłasz nam towar, a my zwracamy Ci pieniądze. Odstąpienie od umowy jest też powszechnie zwane zwrotem towaru.
Jak przygotować towar do zwrotu
Jeżeli zwracasz towar wysyłkowo, a nie osobiście, pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu towaru na czas transportu. W przypadku maszyn do szycia oraz AGD, najlepszym opakowaniem do przewozu, które ochroni urządzenie przed uszkodzeniami, jest oryginalne opakowanie dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową lub nawet zwykłą folią. Warto zachować opakowanie oryginalne do czasu upłynięcia terminu na zwrot oraz na czas obowiązywania gwarancji.
Pamiętaj o dołączeniu do zwrotu dowód zakupu. Dodatkowo na paczce możesz napisać nr zamówienia z którego pochodzi zwracamy towar – przyspieszy to proces zwrotu.
Co muszę wypełnić przy zwrocie?
Masz kilka możliwości. Najszybszą i najwygodniejszą, tak dla Ciebie, jak i dla nas, będzie wypełnienie zgłoszenia zwrotu towaru, które znajdziesz na naszej stronie WWW. Po zalogowaniu się na Twoje konto w sekcji „Zwroty produktów” możesz „dodać zwrot”.
Możesz skorzystać z naszego wzoru dostępnego tutaj, napisać takie oświadczenie odręcznie lub skorzystać ze wzorów dostępny na stronie UOKiK.
Jak odesłać zwracany produkt?
Zwracamy produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza wskazane przez prawo koniecznych do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Musi być kompletny i fabrycznie zapakowany w oryginalne opakowanie.
Zwracając produkt oświadczasz, że w żaden sposób nie zmniejszała się jego wartości i nadaje się on do ponownej sprzedaży bez obniżania jego ceny. W przypadku niespełnienia tego warunków możemy pomniejszyć sumę zwrotu.
Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Koszt wysyłki zwrotnej jest po Twojej stronie.
Gdzie odesłać zwracany produkt?
Odpowiednio zabezpieczony produkt wyślij na ten adres:
Salon firmowy Galeria Łucznik
ul. Macieja Miechowity 1
51-162 Wrocław
Możesz też dostarczyć go osobiście. Tutaj sprawdzisz w jakich godzinach pracujemy.
Jak szybko zostaną mi zwrócone pieniądze?
Zgodnie z prawem, pieniądze musimy zwrócić Ci niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Oczywiście zawsze zwracamy pieniądze tak szybko, jak to możliwe, więc zwykle trafią one do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych. Ten czas oczywiście może się wydłużyć, ale na pewno nigdy nie przekroczy wspomnianych 14 dni.
Kiedy nie można zwrócić towaru?
Dotyczy to przede wszystkim produktów, które dostarczone są w zapieczętowanym opakowaniu, które po jego otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę. Np.: końcówki do szczoteczek do zębów, wymienne dyski do pilników, filtry do odkurzaczy i oczyszczaczy itp.
Dokładne informacje znajdziesz tu, na stronie www.PrawoKonsumenckie.pl. Pamiętaj też, że prawo do zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy maję wyłącznie klienci będący Konsumentami.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Zanim pokwitujesz odbiór przesyłki, sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu. Jeśli zauważysz zewnętrzne uszkodzenia, odmów przejęcia przesyłki i niezwłocznie skontaktuj się na naszym BOK.
Jeśli po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki stwierdzisz jakiekolwiek niezgodności, skontaktuj się z kurierem i poproś o możliwość sporządzenia protokołu szkody, który będzie przydatny w trakcie procesu reklamacyjnego.
Wysyłam reklamację korzystając z formularza na stronie
Jeśli kupiony towar będzie miał jakiekolwiek wady fabryczne lub nie będzie zgodny z opisem, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją reklamacyjną:
- Zaloguj się na swoje konto.
- W sekcji „Reklamacje produktów” wybierz „Dodaj reklamację”.
- Wybierz produkt, którego dotyczy zgłoszenie, sposób jego dostarczenia i metodę zwrotu należności.
- Pamiętaj o dodaniu wiadomości, w której opiszesz problem związany z reklamowanym produktem.
- Po zgłoszeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach.
Wysyłam reklamację samodzielnie
Wyślij paczkę wygodną dla siebie metodą na adres:
Galeria Łucznik
ul. Macieja Miechowity 1
51- 162 Wrocław
tel.: +48 667 550 201
Pamiętaj, żeby zachować rachunek za wysyłkę. Na jego podstawie zwrócimy Ci poniesione koszty. Miej na uwadze, że nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Dostarczam reklamację bezpośrednio do sklepu
Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszego salonu znajdującego się pod tym adresem:
Galeria Łucznik
ul. Macieja Miechowity 1
51-162 Wrocław
Tutaj możesz sprawdzić godziny w których pracujemy, a mapę z dokładną lokalizacją znajdziesz tutaj.
Jak długo będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Zazwyczaj wymiana lub zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni. Czasami może potrwać to dłużej, ale na pewno nie będziesz czekać dłużej niż 14 dni.
Gdzie znajdę instrukcję obsługi produktu?
Instrukcję znajdziesz w opakowaniu kupionego produktu. Możesz też znaleźć ją na karcie towaru w naszym sklepie WWW, w sekcji „do pobrania”.
W przypadku braku instrukcji możesz skontaktować się też z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę skontaktować się z serwisem maszyn do szycia Łucznik?
Marka Łucznik posiada wyłącznie jeden punkt serwisowy maszyn do szycia, który znajduje się w Radomiu. W celu skorzystania z gwarancji prosimy o kontakt na dane:
SERWIS CENTRALNY ASPA Electro Sp. z o. o.
ul. Lubelska 89/95
26-615 Radom
tel.: +48 48 384 00 13
tel.: +48 48 384 00 31
e-mail: serwis-lucznik@aspa.pl
Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00
UWAGA! Należy skontaktować się z serwisem telefonicznie i zastosować się do aktualnych wskazówek dotyczących sposobu wysyłki urządzenia.
Na wypadek wysyłki maszyny do serwisu należy zachować oryginalne wypełnienie (styropian). Fabryczne opakowanie najlepiej zabezpieczy maszynę w transporcie do serwisu i z powrotem do Państwa.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę skontaktować się z serwisem AGD Łucznika?
Marka Łucznik posiada wyłącznie jeden punkt serwisowy AGD, który znajduje się we Wrocławiu. Serwis AGD czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 14:00. W celu skorzystania z gwarancji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy na dane:
tel.: +48 71 722 52 88
e- mail: reklamacje@aspa.pl
Jak mogę otrzymać rabat na pierwsze zamówienie?
Zapisując się do naszego newsletteru, otrzymasz 5% rabatu na swoje pierwsze zamówienie. Kod ważny jest 14 dni. Szczegóły otrzymasz w wysłanym przez nas mailu. Kod rabatowy wpisz w odpowiednie okno podczas składania zamówienia. System obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę, a Ty zobaczysz naliczony rabat.
Jeśli masz jakikolwiek problem z użyciem kodu, napisz lub zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta. Gdy zamówienie zostanie zrealizowane, nie będzie można już go użyć i kod przepadnie.
Czy można liczyć na jakiś gratis do zamówienia?
Oczywiście! Galerii Łucznik premiujemy duże zamówienia. Dodaj do koszyka produkty za minimum 196 zł i wybierz swój gratis. Aby zatwierdzić jego wybranie, kliknij przycisk „wybierz ten prezent”. Jeśli wszystko zrobisz poprawnie, gratis będzie widoczny w Twoim zamówieniu.
Jak przypomnieć zapomniane hasło?
Podczas logowania zaznacz opcję: „Nie pamiętam loginu lub hasła”, następnie wprowadź swój adres e-mail i kliknij „przypomnij hasło”.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!
Biuro Obsługi Klienta
Pon. – Pt.
08:00 – 17:00
tel.: +48 71 32 73 138
tel.: +48 71 32 73 140
kom.: +48 667 550 201
e- mail: sklep@galerialucznik.pl