Zasady współpracy hurtowej

 
 

Zainteresowała Cię nasza oferta hurtowa? Świetnie!

Masz przed sobą ścianę tekstu, której nie musisz czytać - chyba, że bardzo chcesz. Po prostu zarejestruj się w naszej hurtowni klikając tu i zacznij cieszyć się naszą bogatą ofertą na maszyny i sprzęt AGD, niskimi cenami hurtowymi, indywidualnymi rabatami, dostawą na drugi dzień i banalnie prostym systemem składania zamówień.

Masz pytania albo po prostu nie chce Ci się tyle czytać? Zadzwoń do nas! Dostępni jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 pod numerem +48 71 32 73 138



CO NIECO O NASZEJ HURTOWNI

Czyli jednak chcesz sobie poczytać. OK - poniżej znajdziesz wyciąg informacji dotyczących sprzedaży hurtowej w Galerii Łucznik B2B.

Po pierwsze, aby móc zacząć kupować w cenach hurtowych, musisz zarejestrować się na b2b.galerialucznik.pl. Proces rejestracji nie różni się właściwie od rejestracji w naszym sklepie detalicznym (czy też zasadniczo w większości innych sklepów internetowych). Będzie szybko, łatwo i przyjemnie - zapewniamy.

Warto zapoznać się też z regulaminem hurtowni. Pamiętaj, rejestracja w hurtowni to nieco poważniejsza sprawa, więc naprawdę warto przeczytać regulamin, a nie tylko zaznaczyć pole (bo oboje doskonale wiemy, że zazwyczaj tak to właśnie się robi, nie?).

Regulamin znajdziesz w kilku miejscach na stronie hurtowej, ale bezpośrednio przeskoczyć możesz do niego klikając tutaj.

No i tak naprawdę to tyle z rzeczy najważniejszych. Poniżej znajdziesz jednak długą ścianę tekstu, z której dowiesz się też paru istotnych rzeczy o tym, jak pracujemy. Informacji jest sporo, więc zaparz sobie herbatkę albo korzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl+F by znaleźć najbardziej interesujące Cię kwestie. Na samym końcu znajdziesz też, raz jeszcze, regulamin.


 

KILKA SŁÓW O REALIZACJI ZAMÓWIEŃ...

Poniższe informacje to informacje skrótowe, będące wyciągiem z naszego regulaminu lub uzupełnieniem do niego. Jeśli nie odpowiadają one na wszystkie Twoje pytania, zapoznaj się raz jeszcze z naszym regulaminem.

Minimalna wartość zamówienia hurtowego to 500 PLN netto wartości towarów. Dla zamówień o wartości netto poniżej tej kwoty naliczone zostaną ceny detaliczne.

Z dniem 10. września 2018 minimalna wartość zamówienia została zniesiona; zamówienia rozliczane są w cenach hurtowych niezależnie od ich wielkości.

Z racji na ograniczenia wartości przesyłek nałożone przez firmy przewozowe, maksymalna wartość zamówienia opłacanego przy odbiorze wynosi 5000 PLN brutto. Zamówienia powyżej tej kwoty opłacone muszą być z góry, na konto. Możliwe jest jednak złożenie kilku osobnych zamówień, każde o wartości nieprzekraczającej kwoty 5000 PLN brutto. Zamówienia te wysłane zostaną osobno, w kolejności napłynięcia. 

Wszystkie zamówienia realizowane są wyłącznie za wysyłką, za pośrednictwem wskazanych przez nas firm kurierskich. Z przyczyn logistycznych nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia ani wysłania własnego kuriera po odbiór przesyłki. Wyjątek od tej reguły stanowi sytuacja, gdy korzystasz z usług firmy kurierskiej GLS. Jeśli chcesz, aby przesyłkę odebrał kurier GLS w ramach Twojej własnej umowy z firmą przewozową, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia. Skontaktujemy się następnie z Tobą telefonicznie celem ustalenia terminu odbioru. 

Od dnia 10. września 2018, wszystkie zamówienia o wartości netto przekraczającej 500 PLN wysyłane są na nasz koszt.

Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia. Zamówienie przygotowywane jest do wysyłki po odnotowaniu płatności. W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, przystąpienie do realizacji następuje z chwilą wpłynięcia zamówienia.

Samodzielna edycja lub anulowanie zamówienia możliwe są tylko w przypadku zamówień, których realizacja jeszcze się nie rozpoczęła. W przypadku chęci modyfikacji lub anulowania zamówienia, którego realizacja już się rozpoczęła, niezbędny jest kontakt telefoniczny z obsługą sklepu. Mimo dołożenia wszelkich starań, nie jestesmy w stanie zagwarantować wprowadzenie w życie dyspozycji dotyczących zamówienia w przypadku kontaktu drogą inną, niż telefoniczna. 

Czas realizacji zamówienia hurtowego wynosi do 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub złożenia zamówienia pobraniowego do momentu nadania przez nas paczki. Większość zamówień wysyłamy w 24 godziny, a przy małej kolejce zamówień możesz się spodziewać wysyłki nawet tego samego dnia roboczego.

W przypadku nieplanowanego wydłużenia czasu realizacji zamówienia względem 48 godzin, zostaniesz o tym fakcie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową. 

Do deklarowanego przez nas czasu realizacji zamówienia dodać należy czas potrzebny na transport przesyłki przez firmę przewozową. 

 


 

...O PŁATNOŚCI I WYSYŁCE... 

W hurtowni Galerii Łucznik możesz szybko i wygodnie dokonać płatności przy użyciu jednej z wielu metod płatności elektronicznej, jak również klasycznym przelewem. W przypadku chęci wykonania klasycznego przelewu, wykonać go należy na poniższe dane.

Wpłaty w Polskich Złotych (PLN) dokonać można na poniższe dane:

Dane odbiorcy: M&M Sp. z o.o., ul. Miechowity 1, 51-162 Wrocław
Tytułem: numer zamówienia
Numer konta (PLN): PL14 1750 1194 0000 0000 3541 9837
Bank: Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna
SWIFT: RCBWPLPW

Konto to jest kontem prowadzonym w walucie PLN (Polski Złoty). Przelewy wykonywane w walutach innych niż PLN ulegną przewalutowaniu, w efekcie czego otrzymana przez nas kwota nie będzie odpowiadała wartości zamówienia - a co za tym idzie, zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane.  

Wpłaty w Euro (EUR) dokonać można na poniższe dane:

Dane odbiorcy: M&M Sp. z o.o., ul. Miechowity 1, 51-162 Wrocław
Tytułem: numer zamówienia
Numer konta (EUR): PL39 1750 1194 0000 0000 3877 9176
Bank: Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna
SWIFT: RCBWPLPW

Konto to jest kontem prowadzonym w walucie EUR (Euro). Przelewy wykonywane w walutach innych niż EUR ulegną przewalutowaniu, w efekcie czego otrzymana przez nas kwota nie będzie odpowiadała wartości zamówienia - a co za tym idzie, zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane. 

Koszt wysyłki zamówienia obliczany jest przez stronę automatycznie i zależny od wybranej formy płatności i  sposobu dostawy.

Pamiętaj, aby przed wyborem formy przesyłki zapoznać się ze stosownym regulaminem usług kurierskich.

 


 

...I O REKLAMACJACH TOWARÓW.

Nikomu tego nie życzymy, ale wiadomo - może się zdarzyć. Dlatego ważne jest by w razie czego wiedzieć, jak postąpić. Przy odbiorze zamówienia, Klient zobowiązany jest sprawdzić stan ilościowy i jakościowy towaru natychmiast po jego doręczeniu, w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty doręczenia.

Przedsiębiorstwo M&M Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem za wady dostarczonego towaru, pod warunkiem złożenia przez Klienta reklamacji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady jakościowej lub ilościowej dostarczonego towaru.

W związku z powyższym, ostateczny termin złożenia reklamacji towaru upływa po 28 dniach od jego doręczenia.

Aby złożyć reklamację, przejdź do zakładki Twoje konto w lewym górnym rogu strony a następnie wypełnij formularz reklamacyjny dostępny w sekcji "Reklamacje towarów". Za datę złożenia reklamacji przyjmuje się termin wpłynięcia informacji o niezgodności do Operatora.

Operator sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od jej potwierdzenia. Zwracamy uwagę, że zgodnie z obowiązującym prawem, za poprawnie złożoną reklamację uznaje się reklamację zawierającą opis niezgodności oraz roszczenia Klienta. Brak którejś z tych informacji skutkuje nieskutecznością reklamacji. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, Operator zastrzega sobie w związku z tym prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych informacji przed potwierdzeniem reklamacji, co wydłużyć może czas na rozpatrzenie reklamacji o czas niezbędny na uzyskanie od Klienta kompletu informacji. Niezależnie od tego, termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej potwierdzenia zostanie zachowany.

Operator sklepu jest dystrybutorem towarów. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej ponosi producent. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W momencie wystĄpienia dalszej odsprzedaży towaru przez Klienta do osoby będącej Konsumentem, Klient zobowiązany jest wypełnić i podbić kartę gwarancyjną produktu, jeśli produkt był z takową dostarczony.

Zwracamy uwagę, że prawo do reklamacji towaru przez ostatecznego Klienta będącego Konsumentem jest jednostopniowe. Z momentem odsprzedaży Towaru, obowiązek reklamacyjny (jak i obowiązki wynikające z rękojmi) względem klienta końcowego przechodzi na Klienta hurtowni Galeria Łucznik B2B, a wszelkie reklamacje towarów zgłoszone do Klienta hurtowni Galeria Łucznik B2B przez jego Klienta, do którego nastąpiła odsprzedaż zakupionych w hurtowni towarów, rozpatrywane muszą być przez Klienta hurtowni Galeria Łucznik B2B w oparciu o obowiązujące zapisy prawa. 

W przypadku towarów objętych gwarancją producencką, uprawnienia gwarancyjne realizowane są przez:

Serwis Główny maszyn do szycia Łucznik
Radom, ul.Lubelska 89/95 

tel. +48 48 384 00 13
fax. +48 48 384 00 26 
e-mail: serwis-lucznik@aspa.pl

Serwis dostępny w godzinach 07:00 - 15:00

WAŻNE: numer kierunkowy do Radomia jest taki sam, jak międzynarodowy numer kierunkowy do Polski. W przypadku niektórych sieci telefonicznych powoduje to błędną identyfikację i komunikat "nie ma takiego numeru". Aby tego uniknąć, proszę wybierać pełen numer telefonu, wraz z numerem kierunkowym Polski, czyli odpowiednio: 

+48 48 384 00 13 / 0048 48 384 00 13 z telefonów komórkowych, lub 
048 48 384 00 13 z numerów stacjonarnych.

Listę lokalnych punktów serwisowych marki Łucznik znajdziesz tu.

 


 

JESZCZE PARĘ SŁÓW O RABATACH!

Pomijając kwestię oczywistą (czyli to, że ceny hurtowe są wyraźnie niższe od detalicznych), przy zakupach w hurtowni obowiązuje rabat kumulacyjny wynikający z łącznego obrotu Klienta brutto. Po osiągnięciu konkretnej łącznej wartości w historii zamówień, kolejne zamówienia rozliczane będą według osiągniętego progu rabatowego.  

Wgląd w system rabatowy możliwy jest po rejestracji i zalogowaniu na stronie hurtowni, w sekcji dostępnej tylko dla zarejestrowanych hurtowników.

Przy obliczaniu wysokości obowiązującego dla zamówienia progu rabatowego, brana jest pod uwagę łączna wartość zrealizowanych zamówień złożonych w ciągu ostatnich dwóch lat. 

 


  

NO I NA KONIEC...

 

REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ

Galeria Łucznik B2B

z dnia 2. marca 2018

1. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
  2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jedn. z dnia 2 marca 2017 roku, Dz.U. poz. 459);
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Galeria Łucznik B2B;
  5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.b2b.galerialucznik.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy operatorem sklepu a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. z dnia 30 marca 2017 roku, Dz.U. poz. 683);
  9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. z dnia 24 czerwca 2017 roku, Dz.U. poz. 1219);
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
2. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.b2b.galerialucznik.pl oraz elementy dotyczące zawarcia umowy sprzedaży na odległość.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Sklep internetowy, działający pod adresem: www.b2b.galerialucznik.pl prowadzony jest przez M&M Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Macieja Miechowity 1, 51-162 Wrocław, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000403267, posiadającą numer NIP 894-303-64-06, REGON: 021773289, o kapitale zakładowym 50.000,00 zł, adres e-mail: b2b@galerialucznik.pl, tel. +48 71 32 73 138,  zwaną dalej Operatorem lub operatorem sklepu
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    2. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
    3. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    4. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu Internetowego.
  5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” , lub
    2. Chrome 39 lub Firefox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
    3. minimalna rozdzielczość ekranu 640 x 480 pikseli.
    4. łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
  6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa operator sklepu zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do zarejestrowanych Klientów prowadzących potwierdzoną i udokumentowaną w procesie rejestracji działalnosć gospodarczą.
  8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.b2b.galerialucznik.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach. Klient nie jest obciążany jakimikolwiek kosztami rejestracji.
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
  3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu, zapoznanie się z jego treścią, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz udostępnienie przez formularz rejestracyjny cyfrowych kopii dokumentów rejestracyjnych firmy.
  4. Niezbędnym warunkiem rejestracji, o której mowa w ustępach powyższych, jest wyrażenie zgody przez Klienta na otrzymywanie informacji handlowej, o której mowa w art. 2 pkt 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda ta może być w każdym czasie odwołana.
  5. Operator sklepu może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    1. podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
    2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu internetowego,
    3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez operatora sklepu za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię operatora sklepu lub jego partnerów.
  6. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody operatora sklepu.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  8. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla operatora sklepu,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.b2b.galerialucznik.pl, dokonać wyboru towaru w interesującym Klienta wariancie (w tym kolorystycznym i/lub rozmiarowym), podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Operator nie obciąża Klienta jakimikolwiek kosztami z tytułu korzystania ze strony internetowej w celu zawarcia umowy.
  4. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku "Zamawiam" – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    1. przedmiotu zamówienia,
    2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    3. wybranej metody płatności,
    4. wybranego sposobu dostawy,
    5. czasu dostawy.
  7. Minimalna wartość pojedynczego zamówienia hurtowego wynosi 500 PLN netto. Zamówienia niespełniające tego warunku rozliczane będą po cenach detalicznych. O fakcie niespełniania przez zamówienie warunku minimalnej wartości Klient poinformowany będzie automatycznie w będącym podsumowaniem zamówienia Koszyku na stronie Sklepu.
  8. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, zapoznanie się z treścią Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam” w Koszyku.
  9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z operatorem sklepu Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  10. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia numer [numer zamówienia Klienta]" będącą podsumowaniem Zamówienia.
  11. Po weryfikacji i przyjęciu Zamówienia przez sklep, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Rozpoczęliśmy realizację zamówienia nr [numer zamówienia Klienta]", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  12. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 10 powyżej.
  13. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  14. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.b2b.galerialucznik.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  15. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Udostępnienie Regulaminu odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Sklepu oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez link dostępny w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 9 powyżej oraz w wiadomości zatytułowanej "Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia".
5. Dostawa lub odbiór Towarów 
  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Unii Europejskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się, wedle wskazań Klienta, przesyłką kurierską InPost lub przesyłką kurierską GLS.
  3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 30 dni roboczych licząc od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
6. Ceny i metody płatności
  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskichi z wyszczególnieniem typu ceny (netto/brutto) bezpośrednio obok jej wysokości.
  2. Ceny dla poszczególnych Klientów mogą różnić się w zależności od uzyskanych przez Klientów progów rabatowych.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towaru bez wcześniejszego poinformowania.
  4. Jeśli cena towaru ulegnie zmianie w okresie pomiędzy złożeniem przez Klienta zamówienia a jego potwierdzeniem przez Operatora, ceny towarów w złożonym zamówieniu nie ulegną zmianie dla zamówionych ilości.
  5. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    1. przelewem na numer konta bankowego PL 14 1750 1194 0000 0000 3541 9837,
    2. płatnością elektroniczną w systemie Dotpay, IAI Pay, tPay, PayPal oraz wszelkich innych systemach, w których płatnościach pośredniczą wymienione systemy (w tym w systemach rat elektronicznych),
    3. poprzez płatność kartą płatniczą za pośrednictwem systemów Dotpay, IAI Pay, tPay, PayPal.
    4. poprzez płatność gotówką przy odbiorze (tzw. płatność za pobraniem, COD).
    5. poprzez płatność kartą przy odbiorze od kuriera lub odbiorze z paczkomatu, jeśli wybrany paczkomat lub firma kurierska obsługuje możliwość płatności kartą.
7. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy
  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, wyłącznie Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy  bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Z racji na fakt, że dostęp do składania zamówień za pośrednictwem strony www.b2b.galerialucznik.pl uzyskują wyłącznie przedsiębiorcy, uznaje się, że wszelkie Zamówienia składane przez Klientów za pośrednictwem tej strony nie są zamówieniami konsumenckimi.
  3. W związku z powyższym, prawo do odstąpienia umowy zawartej za pośrednictwem strony www.b2b.galerialucznik.pl nie przysługuje.
8. Reklamacja towarów
  1. Obowiązkiem Operatora jest dostarczenie Towarów bez wad.
  2. Przedsiębiorstwo M&M Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem za wady dostarczonego towaru, pod warunkiem złożenia przez Klienta reklamacji w terminie nieprzekraczajacym 14 dni od daty stwierdzenia wady jakościowej lub ilościowej dostarczonego towaru.
  3. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan ilościowy i jakościowy towaru natychmiast po jego doręczeniu, w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty doręczenia.
  4. W związku z pkt. 2. i 3. powyżej, czas na reklamację towaru upływa po 28 dniach od jego doręczenia.
  5. Reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza udostępnionego przez operatora sklepu na stronie www.b2b.galerialucznik.pl w zakładce "Twoje konto" lub kierować na adres b2b@galerialucznik.pl. Operator sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
  6. Operator sklepu jest dystrybutorem towarów. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej ponosi producent. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. 
  7. W momencie wystapienia dalszej odsprzedaży towaru przez Klienta do osoby będącej Konsumentem, Klient zobowiązany jest wypełnić i podbić kartę gwarancyjną produktu, jeśli produkt był z takową dostarczony.

9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Operator sklepu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Operatora sklepu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: "Galeria Łucznik",  ul. Macieja Miechowity 1, 51-162 Wrocław, mailowo pod adres b2b@galerialucznik.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Operator sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
10. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy M&M Sp. z o.o. a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę M&M Sp. z o.o.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 2 sierpnia 2017 r. Zmiany i uzupełnienia niniejszego regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.galerialucznik.pl, przy czym do zamówień już złożonych stosuje się regulamin o treści obowiązującej w chwili składania zamówienia.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel